Żródło informacji

 

Biblioteka w Bytomiu Odrz.

Po godzinach

Współpraca

 

Losowe zdjęcia

  • Przywitanie Zefira
  • Opis: Przywitanie Zefira - Bytom Odrzański
  • TAJEMNICE KRYPTY BYŁEGO KOŚCIOŁA EWANGELICKIEGO W BYTOMIU ODRZAŃSKIM
  • Schody rybackie
  • WOŚP XXII - 2014

Designed by:
SiteGround web hosting Joomla Templates

Reklama

Co kupować w Internecie? PDF Drukuj Email

 Zakupy online stały się nieodłącznym elementem naszej codzienności. Jeśli danego towaru nie znajdujemy w okolicznych sklepach lub jest on cenowo niedostępny naszej kieszeni, wówczas na pomoc przychodzi Internet i tysiące sklepów online. 

Podobno nie ma rzeczy, której się nie da kupić poprzez Internet. Co więcej, dzięki zakupom online oszczędzamy czas i pieniądze. Oferty promocyjne zalewają serwisy sprzedażowe. 50 złotych zamiast 100 złotych za buty sportowe dla dziecka, 20 złotych zamiast 60-ciu za pyszną kawę. Okazji jest mnóstwo. Wystarczy odrobina czasu, cierpliwości i znajomości działania serwisów aukcyjnych. 
Duże firmy bardzo często stosują wyprzedaże towarów, także poprzez Internet. Warto śledzić ich oferty promocyjne, gdyż często można trafić nawet na 50% obniżkę. Okres posezonowy jest najlepszym czasem na polowanie na okazje. Ubrania zimowe kupowane w lutym, czyli u schyłku zimy, zabawki po okresie świąt Bożego Narodzenia, sprzęt sportowy jesienią – to i wiele innych produktów udaje się nabyć po obniżonych cenach. Kobiety mają wprawę w wyszukiwaniu tzw. końcówek serii. Najczęściej kosmetyków, ubrań, dodatków. Firma pozbywa się towaru przed wprowadzeniem nowej linii, nowego wzoru. Panów cieszą obniżki cen na sprzęt mechaniczny, sportowy, sprzęt audio-video lub na części do auta. 

Nie musimy obawiać się, że za krzykliwym napisem „promocja” kryje się jakiś podstęp. Każda oferta promocyjna firmy to dobrze przemyślana polityka sprzedażowa, reklama, a także wyraz zabiegania o klienta. Płatność można zrealizować zarówno poprzez bank internetowy, jak i „za pobraniem”, trzymając w rękach produkt, sprawdzając jego wartość i stan. 

Każda szanująca się firma zdaje sobie sprawę, że przez choćby drobny brak profesjonalizmu, brak dostatecznej dbałości o zadowolenie klienta może stracić zbyt dużo. Najlepszą reklamą, poza atrakcyjną ofertą jest przecież poczta pantoflowa. Negatywna opinia o sklepie niweluje wiele pozytywnych komentarzy. Zniechęcony klient, zniechęci kolejnych klientów.

 

Zapisy na JUDO

judo2014

Ostatnie komentarze